21.3.2019.

Izvor slike: Office Interiors

Koji uređaj poboljšava snagu i koordinaciju svih mišića tijela?

Kada bi svi mogli raditi posao koji žele, uz kolege s kojima se slažete i šefovima koji ga poštuju i ispunjavaju njegove potrebe za ugodnom radnom atmosferom, to bi bilo sjajno. Često je teško doživjeti ispunjenje svakog od ovih aspekta i utjecati na određene kategorije pa moramo pristati na kompromis u nekim situacijama, ali udobnost na poslu bi trebala biti jedna od najvažnijih kategorija. Višesatno sjedenje, koje ponekad premašuje i osmosatno radno vrijeme nije dobro za naša tijela i zbog takvih uvjeta bi trebali izdvojiti barem nekoliko minuta dnevno za posvećivanje brige o zdravlju, prvenstveno kralježnice. Pročitajte više i o Huberu, uređaju koji poboljšava fizičke sposobnosti i jača mišiće kralježnice.

Udobnost na poslu pridonosi produktivnost


Na prvom mjestu bi trebala biti sigurnost na poslu, a odmah iza toga dolazi udobnost koja zaposlenicima pomaže u stvaranju ugodne radne atmosfere te poboljšava učinkovitost u radu. Ako radnici osjete da njihov poslodavac brine o stvaranju ugodne radne okoline za njih to im stvara osjećaj sigurnosti i lakše se nose sa svakodnevnim obavezama. Bitno je mnogo faktora u samom prostoru rada, od koji su neki temperatura u prostoru, namještaj, prostor za pauze i brojni drugi.
 
 

Briga o svih pet osjetila tijekom rada

 

Osvjetljenje - uz današnje uvjete gdje mnogo ljudi radi osam sati na računalu, zbog očuvanja vida važno je smanjiti razinu svjetlosti sa 750-1000 lx na 300-500 lx (lux: svjetlost; oznaka lx je mjerna jedinica osvjetljenja). Brojne studije pokazale su da izloženost dnevnom svjetlu poboljšava san, koncentraciju, pamćenje, produktivnost i zdravlje općenito. Zato, ne skrivajte se iza roleta.
 
Zvuk - iako je koncentracija važna, potpuna tišina može nas pomalo izluditi. Ponekad nas ometaju tuđi razgovori, dolazak i odlazak ljudi iz ureda i slično. Na mnogim radnim mjestima ne postoji mogućnost odvojenih prostora za obavljanje poslovnih razgovora za svakog radnika, ali zato postoje slušalice koje prigušuju buku.
 
Dodir - održavanje udobnosti uz toplinu. Svatko ima drugačiji unutarnji termostat, ali treba odrediti prosječnu toplinu koja bi najbolje odgovarala svima. Dogovori bi mogli izazvati ratove u uredu.  
 
Zrak u prostorijama
- ne pridajemo često veliku važnost kvaliteti zraka na radnom mjestu. Zbog zaokupljenosti drugim stvarima, manje smo svjesni te komponente. Ali, zbog činjenice da većina ljudi provede 40 sati tjedno na radnom mjestu, zrak koji udišemo može utjecati na naše zdravlje. Kad primijetite da ste se našli u zagušljivom prostoru, otvorite prozor jer ćete bolje funkcionirati.
 
Poticanje uravnotežene prehrane - ako je poslodavac u mogućnosti, može povremeno ponuditi svojim zaposlenicima voće za osvježenje. Međutim, svatko od nas može se sam pobrinuti o svome zdravlju i potrebnim unosom nutrijenata koji će nam u konačnici doprinijeti i većoj radnoj produktivnosti. Svakodnevni posjeti pekari u pauzama neće vam omogućiti potrebnu energiju, a isto tako, u kombinaciji s višesatnim sjedenjem, nam neće pogodovati niti u nekim drugim aspektima iako pizze i kroasani s čokoladom jesu primamljiviji od prokulica.  
 
 

Vježbe i savjeti za postizanje ugodne radne okoline

 
Zgrbljenost ramena i nepravilno sjedenje može uzrokovati bolove u leđima, glavobolje, napetost, zatezanje u leđima, vratu i ramenima.
 
Redovito istezanje može pomoći pri ublažavanju bolova u leđima i vratu, kao i male pauze; ustajanje i istezanje. Ako ste u radnoj okolini gdje mislite da to ne bi bilo primjereno, učinite to u pauzi, ili kad prošetate do toaleta.
 

Medicinski fitnes Collum u Zagrebu okuplja tim stručnjaka iz fizikalne medicine, fizioterapije, funkcionalne i neuro kinetike, neurologije i radiologije u kojem svaki član sagledava vaš problem s više strana kako bi stvorili kompletnu sliku i individualne programe za svakog klijenta. 
Collum ispunjava potrebe klijenata za unapređenjem motoričkih performansi, poboljšanjem specifičnosti pokreta te ispravljanjem krivog držanja i kretanja koji uzrokuju razne tegobe. 
Neke od usluga i treninga koje nudi fitness kuća Collum su funkcionalni fitness i kineziterapijski treninzi. Od estetskih tretmana tu su limfna drenaža tijela, mehanotransdukcija, z-wave tretman, winback tretman. U području neurokinetike nude neurokinetički tretman koji uključuje terapiju i trening. Od Fizioterapije i fizikalne medicine tu su fizioterapijski tretmani i pregled doktora fizikalne medicine i rehabilitacije. Uza sve navedeno, u ponudi su još i specijalistički pregledi i dijagnostika; pregled ultrazvukom doktora radiologa i pregled doktora traumatologa - ortopeda.
 
Jedan od zanimljivih uređaja u Collumu koji se koristi za rehabilitacijske svrhe, za prevenciju ozljeda, za kardiološke bolesnike, sportaše i kondicijske treninge je Huber

Huber je uređaj koji mjeri kojom silom i kojom efikasnošću mišići mogu gurati prema naprijed. Može otkriti koji mišić ili grupa mišića uzrokuju bolna područja pri određenim pokretima, a sastoji se od platforme koja neprestano mijenja smjer i brzinu rotacije na kojoj stalne informacije na ekranu uređaja vježbača navode na nesvjesno ispravljanje položaja tijela, što s vremenom postaje sve lakše i zabavnije; igra koja jača vašu kralježnicu.


 
 
Izvor fotografije: Muscle IQ Physical Therapy
 
Huber poboljšava fizičke sposobnosti i jača mišiće kralježnice što u konačnici poboljšava držanje. Jedini je uređaj koji jača i ciljano djeluje na 180 dubokih mišića kralježnice simultano.

Huber pokazuje najbolje rezultate kod ljudi s niskom razinom tjelesne aktivnosti, kod starije populacije i osoba s invaliditetom. Uređaj ima pomoćni stolac za osobe s ograničenom pokretljivošću. Zdrava, mlađa populacija bi trebala kombinirati vježbe na Huberu s aktivnom tjelovježbom. Neki od poznatih koji su imali prilike koristiti ovaj uređaj su Petar Grašo i Alka Vuica.

Istraživanja su pokazala da redovito istezanje može pomoći u smanjivanju bolova u vratu i ramenima i da redovite pauze za ustajanje i istezanje poboljšavaju produktivnost na poslu.

U nastavku slijedi nekoliko prijedloga za vježbe na poslu:

Za što bolje rezultate, bilo bi dobro izvoditi te vježbe svakih sat vremena i istezati se minimalno 15 sekundi, sa željenim brojem ponavljanja.
 

  • slijeganje ramenima - sjedećki ili stojećki, podignite ramena prema ušima, stiskajući ih koliko najviše možete i zadržite položaj sekundu ili dvije i spuštajte ih natrag. Ponovite 8-10 puta s ramenima prema naprijed i ponovite isto s ramenima prema nazad

Izvor fotografije: British Heart Foundation charity
 
  • istezanje gornjeg dijela leđa - sjedećki ili stojećki, prekrižite ruke tako da su dlanovi pritisnuti jedan uz drugog, stisnite trbušne mišiće i zaokružite leđa. Zamislite da se nadvijate nad imaginarnom loptom. Zadržite položaj 10-30 sekundi

 
 
Izvor fotografije: Lil Miss Fitness
 
  • zaokretanje kralježnice - u sjedećem položaju, s nogama na podu, stisnite trbušne mišiće i lagano okrećite torzo udesno dok su vam ruke na naslonima kako bi produbile istezanje. Okrećite torzo dokle vam je to udobno i držite leđa ravnima. Zadržite položaj 10-30 sekundi i ponovite na drugu stranu
 

Izvor fotografije: Yoga Escapes International Limited 
 
  • istezanje torza - sjedećki ili stojećki, isprepletite prste i istegnite ruke gore prema stropu. Duboko udahnite dok istežete ruke koliko god možete pa nakon toga izdahnite dok spuštate ruke, 8-10 ponavljanja

  
Izvor fotografije: selfmagazine
 
  • istezanje podlaktice - sjedećki ili stojećki, istegnite desnu ruku s rukom prema dolje tako da prsti pokazuju prema podu. Lijevom rukom nježno vucite prste desne, osjećajući istezanje u podlaktici. Zadržite 10-30 sekundi i ponovite drugom rukom
 
Izvor fotografije: Isolator Fitness
 
  • istezanje vrata - sjedećki, ispružite ruku dolje i uhvatite se za stranicu stolice desnom rukom i nježno vucite dok ste glavu nakrenuli ulijevo. Trebali biste osjetiti istezanje desne strane vrata i ramena. Zadržite 10-30 sekundi i ponovite na drugoj strani

 
  Izvor fotografije: Verywell
 
  • Hip flexor stretch (istezanje mišića kuka) - stojećki, zakoračite desnom nogom unatrag i savijte koljeno gotovo kao da radite iskorak i spuštajte koljeno sve dok ne osjetite istezanje s prednje strane desnog kuka. Stisnite gluteus zadnje noge da bi produbili istezanje. Zadržite položaj 10-30 sekundi i ponovite s drugom stranom

Izvor fotografije: Pleasant Valley Tennis and Fitness Club

 
Postoje brojni, jednostavni načini pomoću kojih možemo ostvariti veću udobnost na radnom mjestu. Za početak, ponijeti papuče od doma, a kad se ugovori sastanak, možemo se preobuti u štikle i ostalu, prikladnu obuću. Udobna, ergonomska stolica je također vrlo bitan faktor jer pružanje potpore kralježnici uvelike bi nam olakšalo svakodnevicu.
 
Ako ste u potrazi za kvalitetnim namještajem, tvrtka Padovan d.o.o. osnovana 1997. godine sa sjedištem u Malom Lošinju ima izvrsnu ponudu uredskog i namještaja za ostale namjene. Zahvaljujući ulaganju u kvalitetne odnose s partnerima i brizi o kupcima, tvrtka Padovan je tijekom godina postala jedna od najuglednijih tvrtki ovog tipa u Hrvatskoj, a radi i kao distributer vodećih talijanskih tvornica stolova i stolica. Centar stolica Padovan u Zagrebu u Lučkom otvorili su 2004.godine kako bi omogućili kupcima da na jednom mjestu pogledaju ukupnu ponudu. 

Ostavite komentar

Komentari

Budite prvi koji će komentirati...