23.2.2021.

Izvor slike: Unsplash

5 načina za bolje poslovne rezultate uz digitalni marketing

Nerijetko ljudi nemaju strpljenja za komercijaliste koji im telefonski nude određene usluge, a zbog raznih načina prijevara, također su postali nepovjerljivi, neovisno o industriji o kojoj se radi. Nemojte zbog ovakvih iznimaka propustiti dobru priliku za sebe, u ovom slučaju priliku stjecanje novih klijenata u svome poslovanju, nego naučite prepoznati legitiman posao od pokušaja prevare. Možete provjeriti web same tvrtke koja vam je predstavila svoje usluge i provjeriti što nudi nakon poziva, a komercijalista zatražiti ponudu kako biste u miru mogli proučiti sve. Proučite nude li skupocjene usluge koje zapravo sami možete besplatno pronaći, poput Google My Business opcije koja je dostupna besplatno i može vam pomoći u poslovanju, osobito ako imate fizičku trgovinu.

Više informacija o načinima zaštite od telefonskih prijevara pročitajte u članku Pokušavaju vas prevariti telefonski? Saznajte kako se zaštititi! Saznajte svoja prava i obveze te, kroz primjere, naučite kako izbjeći da vas prevare i šalju račune ili, još gore, opomene za usluge koje niste htjeli.

Neki vlasnici tvrtki/obrta, koji nemaju web stranicu, koriste Facebook za opis poslovanja i povezivanje s klijentima. Facebook je dobar potporni kanal, ali ako želite izgraditi svoju online prisutnost i privući klijente, nije dovoljno imati samo Facebook.

Danas su Facebook algoritmi koncipirani na način da smanje organski doseg korisnika i potrebno je ulaganje u plaćene oglase, ako se želite istaknuti. Mnogi nemaju budžet za kampanje u koje bi trebalo kontinuirano ulagati. Rezultati mogu biti izvrsni, ali je to kratkoročna strategija za koju treba puno novaca.

Iz tog razloga tvrtke moraju uložiti u SEO, kako bi se istaknule na Google tražilici. Većina ljudi traži informacije online (na Googleu) prije nego što obavi kupnju i zbog toga je poželjno da vas nađu upravo tu, na tražilici.

Dodajte tvrtku/obrt na našu poslovnu tražilicu

Uvrstite li svoju tvrtku ili obrt na poslovnu tražilicu tvrtke, što ćete dobiti?

Za početak, pogledajte izgled besplatnog profila na slici ispod. Takav profil sadrži osnovne informacije o vašem obrtu ili tvrtki poput adrese, telefona i sličnih podataka. Logo tvrtke nije vidljiv na ovakvom profilu.


Izvor fotografije: tvrtke.hr

Ispod podataka tvrtke, obično se nalazi jedna rečenica vezana uz poslovanje i tvrtku. Besplatnim upisom tvrtke u našu bazu, bit ćete uvršteni na popis gdje vas ljudi mogu pronaći pretraživanjem po lokaciji i djelatnosti te upisivanjem samog imena tvrtke.

5 usluga zbog kojih se isplati kupiti paket

Dosegnite veći broj zainteresiranih kupaca online, tamo gdje se najčešće pretražuju informacije o različitim ponudama. Pogledajte pakete usluga koje nudimo i pronađite listu usluga koja bi vam najbolje odgovarala. U nastavku ćemo istaknuti i pojasniti pet usluga, kako bismo vam približili koncept našeg poslovanja.

Zašto uzeti paket ako imate web stranicu i već sami radite na sadržaju te stranice? Zato što, u moru konkurencije, nije dovoljno napisati opise i postaviti fotografije na vašem webu te time završiti s aktivnostima digitalnog marketinga. Kupnjom paketa i otvaranjem profila na tvrtkama dobivate kontinuirano ulaganje u optimizaciju sadržaja postavljenog na samom profilu. Time ćemo osnažiti vašu online prisutnost i istaknuti vaše ime na Googleu.

Kroz naše kanale i web, postavit ćemo linkove koji vode na vašu stranicu te vam tako pomoći dosegnuti veći broj ljudi. Također, na taj način gradite autoritet vaše stranice, odnosno dobivate bod više kod našeg prijatelja Googlea zbog dobivenih backlinkova.

Kontakti, linkovi i opisi

Profil kreiramo na način da sastavljamo detaljan opis tvrtke i proizvoda/usluga, s kontakt podacima, logom te linkovima na vašu stranicu i društvene mreže. Kao korisnik paketa, dobit ćete korisničko ime i lozinku koji vam omogućavaju da u svakom trenutku sami možete obaviti izmjene na profilu. Na primjer, uvrstili ste novi proizvod u ponudu i želite ga spomenuti u opisu. Sve što trebate napraviti je ulogirati se i u par klikova ste istaknuli ono što želite da ljudi pronađu otvaranjem vašeg profila.

Izvor totografije: tvrtke.hr

Izvor fotografije: tvrtke.hr

Intervju - istaknite prednosti svojih proizvoda i usluga

Prezentirajte se potencijalnim klijentima i istaknite prednosti vašeg proizvoda ili usluge. Intervju se obavlja putem maila, tako da na brz i jednostavan način možete upoznati ljude s vašom tvrtkom. Intervju iskoristite kako biste kupcima s problemima ponudili rješenje u obliku vašeg proizvoda ili usluge. Na primjer, nudite računovodstvene usluge i znate da se ljudi pripremaju za izradu završnih izvještaja prije rokova predaje, tu iskoristite priliku za privlačenje novih klijenata.

PR članak - istaknite zanimljivosti i novosti

Imate novi proizvod i niste sigurni je li vijest o njemu dosegnula željenu publiku? Kroz PR članak istaknite novosti i zanimljivosti iz vašeg poslovanja kako bi korisne informacije doprle do onih koji ih trebaju. PR članak ostaje na webu trajno tako da će ga, s vremenom, vidjeti sve više ljudi.  Kupite li, na primjer, novi stroj za balansiranje i počnete nuditi i balans moto guma, uz balansiranje auto guma, važno vam je da što više ljudi sazna za tu informaciju. Pritom im možete pojasniti i razliku između spomenuta dva stroja, jer dijeljenjem korisnih informacija i vlastitih znanja ulijevate povjerenje.

Izvor fotografije: Unsplash

Akcije i popusti - pronađite nove kupce

kada ponudite popuste i želite istaknuti svoje akcije, na naslovnoj stranici ćemo podijeliti te informacije. S obzirom na veliki broj posjetitelja stranice koji su u potrazi za različitim proizvodima i uslugama, možete privući nekoga tko još nije vidio novosti iz vaše ponude te graditi dalje svoju bazu. 

Blog promocija - pojasnite kupcima zašto je vaš proizvod dobar izbor

Uz promociju kroz intervju i PR članak, nudimo vam i promociju kroz blog. Istraživanjem ključnih riječi te praćenjem trendova, gradimo nove zanimljive teme iz različitih djelatnosti i čitateljima nudimo korisne informacije i savjete. Ako, na primjer, pišemo članak o zavjesama u kojemu spominjemo različite vrste zavjesa i njihove prednosti, možemo istaknuti fotografije i prednosti pojedinih vrsta iz vaše tvrtke.  

Za sve navedene kanale promocije koristimo linkove na profil vaše tvrtke. Dodatno, svaki sadržaj dijelimo na našim društvenim mrežama (Facebook, Instagram i LinkedIn), tako da pokrijemo što veću publiku koja je u potrazi za proizvodima ili uslugama kakve nudite!

Za dodatne informacije, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, na mail info@tvrtke.hr ili na broj telefona 01/6646-006.

Autorica: Ines Ivanović

Ostavite komentar

Komentari

Budite prvi koji će komentirati...
X
Kolačići

Kolačići ("cookies") omogućuju pravilno funkcioniranje ove stranice. Daljnjim korištenjem ove stranicu prihvaćate korištenje cookies (kolačića) i pravila o privatnosti. Više o tome pročitajte ovdje